  • Data: 2003-06-05 21:15:41
    Temat: wycena majątku
    Od: "Madzia" <m...@w...polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    mam do Was 2 pytania,
    Pierwsze: czy wycena, konkretnie auta ma jakiś okres ważności?
    Samochód nie jest własnością firmy, ani nie spoczywają na nim żadne
    obciązenia finansowe, ot po prostu sobie jest.
    Mam sporządzoną wycenę tego autka przez towarzystwo ubezpieczeniowe, ale nie
    wiem czy jest ona jeszcze coś warta, bo upłynęło jakieś 8 miesiecy od
    tamtego czasu.

    I pytanie drugie - czy w przypadku sporządzania rozdzielności majątkowej
    (małżeńskiej) podział przedmiotów zakupionych we wspólnocie nastąpi tylko na
    podstawie np. sporządzonej listy z szacunkową ich wartością, nadaną przez
    samych małżonków, czy potrzebna jest fachowa wycena poszczególnych
    przedmiotów czy w ogóle nie jest potrzebne podawanie wartości tych
    przedmiotów??

    Z góry serdecznie dziekuję za wszelkie sugestie i odpowiedzi!
    pozdrawiam
    Madzia