eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowybuchowy problem - wymiana rur gazowych przez firme a usuniecie zwiazanych z tym uszkodzen - czyj koszt???? › wybuchowy problem - wymiana rur gazowych przez firme a usuniecie zwiazanych z tym uszkodzen - czyj koszt????
  • Data: 2003-01-08 09:30:01
    Temat: wybuchowy problem - wymiana rur gazowych przez firme a usuniecie zwiazanych z tym uszkodzen - czyj koszt????
    Od: "JDL Biuro Tlumaczen" <j...@j...ltd.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich pierwszy raz na grupie

    mam problem ze spoldzielnia mieszkaniowa (adm) - jestem wlascicielem lokalu
    (wspolnota wlascicieli, wpis do ksiegi, kawalek gruntu, na ktorym stoi blok
    itp.), w ktorym po dokonanej kontroli stwierdzono spore nieszczelnosci w
    rurach gazowych (podobno rury gazowe to czesc wspolna). zwrocilem sie do
    spoldzielni z prosba o usuniecie tej nieszczelnosci, ktorej naprawa polegac
    bedzie na wymianie kawalka rury. podejrzewalem, ze w zwiazku z ta naprawa
    beda uszkodzenia scian, ktore niedawno sporym kosztem remontowalem (mam
    faktury na to od firm remontowych). rury udostepnic musze, bo jest to
    zwiazane z przepisami o ustawie wlasnosci lokali, co jednak ze stratami,
    jakie powstana podczas remontu (sciany sa moje)???? kto powinien pokryc
    koszty tych napraw? w jakim stopniu (czy np. tynkowanie, gipsowanie,
    szpachlowanie (czesci uszkodzonej, a malowanie calosci przedpokoju???). czy
    ktos madry moze mi wskazac odpowiednie przepisy na to, ze wykonawca
    zobowiazany jest naprawic wszystkie zwiazane z naprawa uszkodzenia itp.?
    z gory dziekuje za pomoc
    pozdrawiam
    leo