  • 1. Data: 2002-08-24 14:23:37
    Temat: wybory samorządowe???
    Od: "Kalinowski" <k...@p...gazeta.pl>

    Witam niedługo wyborki a mnie juz szlak trafia w tym kraju...Słyszałem, że
    teraz wybieramy bezposrednio burmistrzów, wójtów itp Czy ktos mógłby mi
    powiedziec co trzeba zrobic ( jakich formalności dopełnić) by znaleźć sie na
    liscie kandydatów.
    Mieszkam w 9 tysiecznej miejscowości, i chciałbym się dowiedziec:
    - ile musze miec podpisów pod swoja kandydatura
    - do kiedy teraz zgłasza się kandydatów
    - jak powinny wyglądać dokumenty(pisma) które będe musiał pewnie
    przedstawić... i wogóle jak i gdzie to załatwić by trafic na liste wyborcza.
    Z góry DZIĘKI za wszelką pomoc, bo w miejskich urzędach niewiele mi
    powiedziano chyba obecna władza niezamierza łatwo oddać władzy .

  • 2. Data: 2002-08-24 15:58:33
    Temat: Re: wybory samorządowe???
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    Kalinowski wrote:
    > Witam niedługo wyborki a mnie juz szlak trafia w tym kraju...Słyszałem, że

    http://www.pkw.gov.pl/katalog/2537.html

    I pisze się szlag (cios), nie szlak

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-08-25 11:29:18
    Od: "Iszbin" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kalinowski" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z góry DZIĘKI za wszelką pomoc, bo w miejskich urzędach niewiele mi
    > powiedziano chyba obecna władza niezamierza łatwo oddać władzy .

    iszbin: Sprawdź w ustawch. Ale jeżeli to 9 tyś, to głosuje się na ryje (nie
    na partie i komitety), przeto każdy typ, nawt ten co pisze ''szlak'' (być
    może z powodu zainteresowań górskim łazikowaniem) może zostać wspaniałym
    burmistrzem. Istnieje taka instytucja jak PKW - tam uszą ci powiedzieć,
    łachy nie robią...