  • 11. Data: 2013-04-14 07:14:32
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 01:17:49 +0200, Zenon Kluska napisał(a):

    > W regulaminie mogą umieścić wszystko, ale regulamin nie stanowi prawa,

    Nie może być niezgodny z prawem. I tyle.

    > dlatego pytam na forum PRAWO, czy tamie zagrywki serwisów www są legalne?

    Nie jesteś na żadnym forum.

    > Jeśli nie to jakie ustawy naruszają?

    O grzybobraniu.

    > Gdzie są ci pazerni, żadni sukcesu i pieniędzy prawnicy, którzy wygrają dla
    > mnie odszkodowania w milionach dolarów?

    Stwierdzili, że szanse niewielkie, a użeranie się z tobą droższe niż
    pieniądze.

    AK

  • 12. Data: 2013-04-14 09:44:08
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-14 00:32, Zenon Kluska pisze:

    > Pytanie: czy allegro ma prawo utrudniać korzystanie z serwisu osobom z
    > wyłączonymi ciasteczkami, na dodatek robiąc to potajemnie nie informując
    > o tym?

    Ma prawo. Serwis jest "jaki jest" i jak się komuś nie podoba, to nie
    musi korzystać. Co innego serwisy rządowe.

    Przed wojną (pierwszą) na drzwiach do restauracji były napisy "sałdatam,
    sabakam, jewriejam wchod waspraszczion" (albo jakoś tak)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 13. Data: 2013-04-14 10:33:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.04.2013 02:55, Liwiusz pisze:

    > Stanowi.

    Nie stanowi. Stanowi umowę.

    > I przestań przynudzać już swoimi schizofrenicznymi problemami.

    A co racja to racja.

  • 14. Data: 2013-04-14 10:42:43
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]

    > W regulaminie mogą umieścić wszystko, ale regulamin nie stanowi prawa,
    > dlatego pytam na forum PRAWO, czy tamie zagrywki serwisów www są legalne?

    jedź do warsztatu, który ma wielki szyld "Naprawiamy wyłącznie samochody
    VW" i przekaż im, że nie mają prawa Cię ograniczać i dyktować czym masz
    jeździć i mają obowiązek naprawić Twojego Fiata.

  • 15. Data: 2013-04-14 10:51:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.04.2013 10:42, PlaMa pisze:

    > jedź do warsztatu, który ma wielki szyld "Naprawiamy wyłącznie samochody
    > VW" i przekaż im, że nie mają prawa Cię ograniczać i dyktować czym masz
    > jeździć i mają obowiązek naprawić Twojego Fiata.

    Dobra analogia - bo w sumie chodzi mniej-więcej o to samo: jak wjedzie
    niewłaściwym samochodem/przeglądarką, to potem może być niezadowolony z
    rezultatu ;)

  • 16. Data: 2013-04-14 11:24:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Yo men

    Zenon Kluska napisał(a) :
    > Dla przykładu jestem użytkownikiem takiego serwisu jak Allegro [...] oraz
    > nie wyświetla miniatur obrazkowych aukcji w przypadku wyłączenia obsługi
    > ciasteczek przez przeglądarkę.

    Może skonfiguruj poprawnie AdBlocka. To pojawią się te miniaturki.
    Dowody uznania za naprawę funkcjonalności możesz wykazać przelewem
    na konto.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 17. Data: 2013-04-14 11:43:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-14 12:39, Zenon Kluska pisze:

    > Tak samo jak po drodze mam prawo jeździć każdym modelem auta, oraz
    > samemu decydować czy mam otwarte, czy zamknięte okno, tak samo w
    > internecie mam prawo decydować z jakiej przeglądarki korzystam i
    > dowolnie sobie ją konfigurować.

    A oni mają prawo decydować jak działa ich serwis i stworzyć go tak by
    działał wyłącznie z cookies i wyłącznie na nowszych przeglądarkach.
    Analogia do publicznej drogi jest chybiona bo mówimy o prywatnych
    serwisach i prywatnych stronach. Twoje żądanie by strony działały tak
    jak Tobie to odpowiada jest totalnie bez mocy (nie będę się zagłębiał
    czy ma jakiś sens czy nie - osobiście mam poblokowane cookies jak tylko
    można i za każdym razem je usuwam przy wyłączaniu się przeglądarki, a
    strony, które nie działają przy tych ustawieniach po prostu omijam).
    Idąc Twoim tokiem rozumowania to za miesiąc zaatakujesz ich, że nie masz
    czcionki, którą oni stosują i żądasz zamiany wszystkich tekstów na ariala.

    > Jakoś serwisy www przestrzegają ostatnio wprowadzonego wymogu
    > informowania o ciasteczkach, czyli jednak jakieś prawo ich obowiązuje,
    > prawda? Jakie to prawo?

    Nakaz unii europejskiej dotyczący bezpieczeństwa i prywatności w sieci.
    Bzdura straszna i tylko utrudnia życie zamiast je ułatwiać.

  • 18. Data: 2013-04-14 11:46:08
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-14 12:43, Zenon Kluska pisze:
    > Piszesz nieprawdę! Wprowadzono obowiązek informowania o ciasteczkach i
    > wszystkie serwisy tego przestrzegają i nie marudzą że "są jakie są" i
    > mają prawo robić co chcą.

    Dostali nakaz by tak robić i tak robią. Bezsens który wkurza
    użytkowników, zarządców takimi witrynami a nawet samo GOIDO głośno się
    zastanawia po co to i do czego?

    > Czego się obawiają?

    strzałów w tle nagrania

    > Jakie prawo obowiązuje serwisy internetowe?

    polskie

  • 19. Data: 2013-04-14 11:51:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zenon Kluska napisał(a) :

    > Nie mam AdBlocka i nie rozumiem sugestii, wyjaśnisz?

    Ja mam AdBlocka. Miniaturki zniknęły po "unowocześnieniu" wyglądu
    Alledrogo. Wprowadziłem zmiany do filtra. Miniaturki się pojawiły.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 20. Data: 2013-04-14 12:03:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zenon Kluska napisał(a) :

    > To teraz wyłącz ciasteczka i miniaturki znikną znowu:)

    Mogę też wyłączyć komputer, bo nie chcę by dane o IP na które
    wchodzę były gromadzone przez mojego operatora.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]