  • Data: 2005-11-23 21:44:40
    Temat: wspolnota mieszkaniowa - pytanie
    Od: iks_men <i...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    W pierwszym kwartale 2004 roku wspolnota mieszkaniowa przyjela od
    zarzadu rozliczenie rosztow i zyskow za rok 2003. Nie bylo mnie na tym
    zebraniu ale wiem ze wlasieciele zapoznali sie z wydatkami i zyskami za
    ten ze rok i w glosowaniu przyjeli sprawozdanie z dzialalnosci zarzadu.
    Jakis tydzien temu dostalem od zarzadcy pismo z informacja ze mam jakies
    nadplaty i niedoplaty za rok 2003, w sumie musze doplacic okolo 20zl.
    Nie jest to wielka suma, ale czy jest dopuszczalne i zgodne z prawem ze
    po ponad 1,5 roku dowiaduje sie ze cos zalegam (zreszta nie tylko ja,
    inni wlasciciele sa w podobnej sytuacji).
    Jak ma to sie do przyjecia sprawozdania rocznego? Czy w sprawozdaniu
    rocznym ukryto jakies informacje przed wspolnotom ze teraz sa jakies
    zaleglosci. Czy moze zarzadca ma jakis balagan w papierach lub nie moze
    sie dogadac z zarzadem? Zastanawiam sie czy brac sie za wyjasnianie tego
    czy po prostu jest to normalna praktyka i zaplacic a potem czekac na
    coroczne takie kwiatki?

    Posdrawiam.
    iks_men