    From: Grzegorz <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wspolnota mieszkaniowa, miejsca parkingowe - odsniezanie
    Date: Sun, 31 Jan 2010 19:56:17 +0100

    Witam,
    zima chyba wszystkim daje sie we znaki, a szczegolnie w naszej
    wspolnocie mieszkaniowej.
    Coraz trudniej o miejsca parkingowe, szczegolnie te odsniezone, ktore
    jakims niepisanym prawem staja sie wlasnoscia odsniezajacego.
    Czy sa jakies regulacje prawne na podstawie, ktorych mozna mnie zmusic
    do przestawienia samochodu zajmujacego odsniezone przez kogos innego
    miejsce ?
    Podkreslam ,ze miejsca parkingowe nie sa imienne, raczej na zasadzie kto
    pierwszy ten lepszy.
    Czy jesli odsnieze caly parking to juz nikt nie moze mi go zajac ?
    Pozdr.
    Greg