  • 1. Data: 2005-01-03 15:54:36
    Temat: wspólnota mieszkaniowa
    Od: "Noranda" <n...@i...pl>

    Mam kilka pytań i bardzo proszę o pomoc:
    1. Czy Zespół Wspólnot Mieszkaniowych będący komórką organizacyjną
    Wojskowej Agencji Mieszkaniowej administrującą eksploatacją /czynsze,
    remonty, obsługa
    prawna itp/ nieruchomościami wspólnot budynków mieszkalnych jest
    organem administracji
    publicznej którego obowiązuje działanie zgodnie z KPA choćby w
    zakresie określonym wArt -
    9kpa. W ustawie powołuącej WAM określa się ją jako państwową
    jednostkę organizacyjną
    mającą osobowość prawną.
    2. Czy będąc członkiem takiej wspólnoty mam prawo oczekiwać od niej
    administratora
    ogólnej porady prawnej o wariantach możliwych do realizacji kroków
    prawnych w sprawach
    mieszkaniowych.
    Z góry dziękuję za odpowiedź .