  • 11. Data: 2008-09-18 13:31:58
    Temat: Re: wpis do hipoteki
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    666 napisał
    > Poza tym zawiadomienie z sadu to jedno, a WYPIS z księgi wieczystej z
    > datą po uprawomocnieniu się postanowienia sadu (zwykle 21 dni
    > po dacie postanowienia sądu) to drugie, i to własnie zapewne WYPIS z
    > hipoteki musisz dostarczyć do banku.

    W sadzie wieczystoksiegowym sa dwa terminy prawomocnosci: 14 dni jesli
    wpisu dokonywal sedzia i 7 dni jesli referendarz.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 12. Data: 2008-09-18 15:33:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MałGosia" <w...@o...pl> napisał

    > 666 napisał
    >
    > W sadzie wieczystoksiegowym sa dwa terminy prawomocnosci: 14 dni
    > jesli wpisu dokonywal sedzia i 7 dni jesli referendarz.

    I nie od postanowienia a od doręczenia ostatniemu z uczestników.

  • 13. Data: 2008-09-18 15:37:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotemwu " <h...@W...gazeta.pl> napisał

    > W sądach rejonowych siedzą takie same sieroty, które sadzają
    > np. do protokołowania rozpraw a ma się wrażenie, że te siroty
    > nie potrafią pisać i chyba nie zdały z klasy pierwszej do
    > drugiej. Potem w protokole nie ma nic o najważniejszych
    > wydarzeniach na sali rozpraw i można się odwoływać - do św.Piotra.

    W protokole jest to i tylko to co podyktuje sędzia.
    Protokolant-sierota może być winny tylko tempa pisania
    i błędów pisarskich, za treść obwiniaj sierotę w todze.

  • 14. Data: 2008-09-18 15:52:45
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    Alek napisał
    > I nie od postanowienia a od doręczenia ostatniemu z uczestników.

    Alez oczywiscie, ze tak :)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 15. Data: 2008-09-18 18:15:20
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Lub odmowę ;-)
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2008-09-18 19:39:27
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Thu, 18 Sep 2008 17:37:05 +0200, "Alek"
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

    >W protokole jest to i tylko to co podyktuje sędzia.
    >Protokolant-sierota może być winny tylko tempa pisania
    >i błędów pisarskich, za treść obwiniaj sierotę w todze.

    Swoją drogą to ja kompletnie tego nie rozumiem. Byłem na dwóch
    rozprawach i ciągle musiałem się upominać, że to co sędzia dyktuje do
    protokołu, to nie to, co ja powiedziałem i żeby poprawić.

    Dlaczego do protokołu nie wpisuje się słowo w słowo tego, co mówią
    świadkowie, tylko interpretacje sędziów???

    --
    z/svc

  • 17. Data: 2008-09-18 20:24:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dlaczego do protokołu nie wpisuje się słowo w słowo tego, co mówią
    > świadkowie, tylko interpretacje sędziów???

    Bo sędzia w protokole nie rejestruje faktycznego przebiegu
    rozprawy tylko gromadzi materiały przydatne przy ewentualnym
    pisaniu uzasadnienia wyroku.

  • 18. Data: 2008-09-18 20:52:32
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Thu, 18 Sep 2008 22:24:27 +0200, "Alek"
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

    >Bo sędzia w protokole nie rejestruje faktycznego przebiegu
    >rozprawy tylko gromadzi materiały przydatne przy ewentualnym
    >pisaniu uzasadnienia wyroku.

    Aha. A potem udowadniaj przy odwołaniach, że wcale nie mówiłeś tego,
    co jest w protokole, tylko sędziemu się tak wydawało i tak kazał
    zapisać....

    --
    z/svc