  • 11. Data: 2010-03-23 14:32:05
    Temat: Re: wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > O nastepny obronca wolnosci zbokoli. Jak takich czytam, to utwierdzam

    Nie zbokoli, kretytnie, tylko wolności wypowiedzi.

    > sie w przekonaniu, ze penalizacja propedofilskich dywagacji jest
    > sluszna.

    Tak rozumując należy zakazać rozmawiania i myślenia o wszystkim, co jest
    sprzeczne z aktualną oficjalną linią partii/wielkiego brata.

    Ktoś twierdzi, że papierosy nie są szkodliwe? Do więzienia! Bez
    konieczności merytorycznego obalenia tej tezy. Zabić! Zakneblować! Po co
    zmuszać ludzi do samodzielnego myślenia? Stado bezwolnych baranów
    łatwiej kontrolować...

    > Slyszales moze o stara ludowa modrosc, ze lepiej zapobiegac niz
    > leczyc? Pewnie nie.

    Ale żeby w ogóle móc coś leczyć, należy najpierw o tym mówić.

    A nie arbitralnie narzucać Jedynie Słuszne Zdanie.

  • 12. Data: 2010-03-23 15:23:56
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 23 Mar, 14:34, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > sluszna.
    > Slyszales moze o stara ludowa modrosc, ze lepiej zapobiegac niz

    Ale zdajesz sobie sprawe ze w Watykanie mozna bzyknac znacznie mlodsza
    laske niz w Polsce. I jak powiesz o tym w polsce to cie zamkna. Nie za
    to ze sobie pofiglowales. Tylko za to ze mowisz.
    Nastepnym krokiem bedzie zamykanie za mowienie o pozytywnych cechach
    marihuany.
    Potem za opowiadanie ze jazda 170 po dobrej drodze nikomu nie
    zaszkodzi.

  • 13. Data: 2010-03-23 18:56:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4ba87d5e$1@news.home.net.pl...
    > Ave!
    >
    > Pierwszy wyłom był - "kłamstwo oświęcimskie". Potem parę innych a teraz
    > - na fali polowania na pedofilskie czarownice - kolejny element
    > wprowadzania Policji Myśli: zakazane ma być nawet twierdzenie, że
    > kontakty seksualne poniżej _arbitralnie_ ustalonego wieku nie muszą
    > kogoś krzywdzić.

    Skąd ta informacja?

  • 14. Data: 2010-03-23 19:33:42
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Chcę mieć swobodę przedyskutowania każdego tematu, każdego punktu
    > widzenia - a nie być zmuszanym do bezdyskusyjnego akceptowania
    > narzucanych DOGMATÓW (nawet jeśli przypadkiem i wyjątkowo mogą być
    > prawdą i nawet jeśli się z nimi zgadzam).

    Szkoda, że tak niewielu zrozumie o czym piszesz.

    --
    Łukasz Bąk

  • 15. Data: 2010-03-23 22:45:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > Potem za opowiadanie ze jazda 170 po dobrej drodze nikomu nie
    > zaszkodzi.

    Po "dobrej wódzie", albo "dobrych dragach" chyba chciales powiedziec :)
    "Dobre drogi" to w PL oksymoron rodem z science fiction, a fanatastyki
    naukowej moze te obostrzenia nie dotkna.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2010-03-24 06:35:11
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Robert Tomasik rzecze:

    > Skąd ta informacja?

    KK art. 200b.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 17. Data: 2010-03-24 07:41:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Skąd ta informacja?

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342 8311 35116
    9251,title,Tu-beda-leczyc-pedofili,wid,12100278,wiad
    omosc.html

    Początek ostatniego akapitu.

    Biorąc pod uwagę mylenie pojęć "pedofilia" oraz "stosunki seksualne osób
    dorosłych z osobami niepełnoletnimi" może być wesoło.

  • 18. Data: 2010-03-24 22:48:29
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 08:41:33 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę mylenie pojęć "pedofilia" oraz "stosunki seksualne osób
    > dorosłych z osobami niepełnoletnimi" może być wesoło.

    Naprawde wesolo. Przeciez to nie pedofile dopuszczaja sie czynow lubieznych
    z nieletnimi

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 19. Data: 2010-03-24 23:25:39
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-24 23:48, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Naprawde wesolo. Przeciez to nie pedofile dopuszczaja sie czynow lubieznych
    > z nieletnimi

    Właśnie udowodniłeś że definicja pedofilii jest ci obca.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-03-25 07:38:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Naprawde wesolo. Przeciez to nie pedofile dopuszczaja sie czynow lubieznych
    > z nieletnimi

    Po raz kolejny dowodzisz, że jesteś ignorantem.