eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowniosek o dostep do informacji publicznej do urzedow skarbowychwniosek o dostep do informacji publicznej do urzedow skarbowych
  • Data: 2005-04-21 17:34:30
    Temat: wniosek o dostep do informacji publicznej do urzedow skarbowych
    Od: "www" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam



    Tydzien temu skierowalam wniosek do kilku urzedow skarbowych w innych
    miejscowosciach na podstawie ustawy o dostepie do informacji publicznej
    (chodzilo o podanie liczby pracownikow, wieku oraz wyksztalcenia pracownikow
    itd.- dane potrzebne do pracy mgr). Wniosek ten byl opatrzony moim adresem
    oraz nazwiskiem i imieniem nastepnie wydrukowany, podpisany czytelnie,
    zeskanowany i w formacie pdf przeslany do kilku urzedow skarbowych z poza
    Warszawy. Dzis przyszly pisma od kilku urzedow wzywajace mnie na postawie
    art. 63 § 3 oraz art. 64 § 2 KPA o uzupelnienie wniosku o podpis
    wsnioskodawcy w terminie 7 dni (czyli od dzis) czyli o przyslanie im
    oryginalu wniosku. Teraz mam nastepujace dylematy:

    1. jezeli wysle jednemu oryginal, to jak pozostale urzedy się zwroca sie o
    to samo to im przeciesz nie wysle bo nie bedę juz go miala,

    2. mam pisac nowe wnioski na ich żądanie i wysyłaćc pocztą tradycyjną? wtedy
    termin bedzie sie liczył od nowego (ostatniego) wniosku a nie od tego
    pierwszego przesłanego drogą elektroniczną.



    Jak mam wybrnac z tej sytuacji?jaka jest wykladnia prawa w tej materii?
    prosze o jakies sensowne rady na forum lub na mojego maila

    a...@w...pl



    z podziekowaniem

    Asia z Warszawy




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1