  • 11. Data: 2007-03-07 13:17:48
    Temat: Re: wku:skonczone28 lat, skonczone studia - czy przeniosa do rezerwy?
    Od: "Sprzęt" <k...@p...onet.pl>

    > skonczylem 28lat, skonczylem studia (inzynierskie), wku od bodaj 5 lat o
    > mnie zupelnie zapomnialo - nic nie wysylaja

    Nie wysyłają dlatego że szkoła wysyłała twoje dane że się uczysz teraz
    przestanie bo skończyłeś i zaraz do Ciebie zapukają bo będa myśleć, że
    jesteś po szkole średniej (zakłada się że nie skończyłeś studiów bo nie
    zawiozłeś dyplomu - i dostaniesz bilet)

    > teraz chce otrzymac kredyt hipoteczny no i potrzebuje uregulowany stosunek
    > do sluzby wojskowej.

    Stosunku Ci nie uregulują jedynie dadzą pismo że jeśli cię wezmą to na
    3miechy i bank w twoim kredycie zabezpieczy i zablokuje 3krotność raty czyli
    jak masz ratę 600zł to zablokują do czasu uregulowania służby 1800zł i
    będziesz mógł je wybrać dopiero jak będzie rezerwa!

    > Ale troche obawiam sie pojsc do WKU bo oni zaraz zapytaja jak nazwisko,
    > adres - i nie wiem czy za raz nie wrecza mi biletu....

    Więc tak idź do WKU z dyplomem oni wpiszą ciebie do akt i powiedzą ci tak:
    od tego dnia mamy rok na powołanie Pana do odbycia 3-miesięcznego
    przeszkolenia. Jeżeli w ciągu roku Pana nie powołamy zostanie przeniesiony
    Pan do rezerwy. I stresujesz się przez rok mija rok i idziesz po
    przeniesienie do rezerwy!! Ja miałem tak samo mi gośc w WKU powiedział tak a
    ja mu, że mam kredyt itp... firmę i co będzie jak mnie w ciągu roku
    powołacie: Na to Pan z WKU: Niech Pan śpi spokojnie nie powołamy Pana nie
    mamy takiej potrzeby!! A nawet jak by się tak zdarzyło to będziemy się
    martwić potem. Czyli idziesz na mgr. i masz to gdzieś :). Ale wątpię żeby
    brali z wyzszym wykształceniem - mnie nie więli.

  • 12. Data: 2007-03-07 19:57:56
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[NOSPAM]"@[NOSPAM]rostalski.pl>

    kravietz napisał(a):
    > On 7 Mar, 08:59, "LK" <l...@a...pl> wrote
    > Teraz już nie ma takich
    > łapanek z biletami jak kiedyś, zwłaszcza na absolwentów, zadzwonić
    > możesz spokojnie.

    Chyba nie wiesz o czym piszesz. Teraz potrzebuja inzynierow o czym
    przekoanlem sie 2 dni temu podpisujac karte powolania od ktorej mam
    zamiar sie odwolac (jest na to 14 dni).

    Łukasz Rostalski
    http://www.rostalski.pl

  • 13. Data: 2007-03-07 21:19:05
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Sprzęt napisał(a):

> [...]
    > od tego dnia mamy rok na powołanie Pana do odbycia 3-miesięcznego
    > przeszkolenia. Jeżeli w ciągu roku Pana nie powołamy zostanie przeniesiony

    A dlaczego rok???

    Karol MARCHEWKA

    www.marchewka.za.pl

  • 14. Data: 2007-03-07 23:02:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-07 11:23, LK stwierdził, że:
    > Czyli jak jestem zdrowy, mam np 45 lat, kupe dzieci, wypasiony brzuszek i
    > moga mnie do woja wziasc...?
    > Przeciez to absurd...

    Nie. To IV RP.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2007-03-08 06:50:40
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Łukasz Rostalski" <"lukasz[NOSPAM]"@[NOSPAM]rostalski.pl> wrote in message

    > Chyba nie wiesz o czym piszesz. Teraz potrzebuja inzynierow o czym przekoanlem
    > sie 2 dni temu podpisujac karte powolania od ktorej mam zamiar sie odwolac
    > (jest na to 14 dni).

    To do otwierania butelek z wódką teraz potrzeba już inżyniera? :->

    Stach

  • 16. Data: 2007-03-08 11:22:31
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Sprzęt napisał(a):

> [...]
    > przestanie bo skończyłeś i zaraz do Ciebie zapukają bo będa myśleć, że
    > jesteś po szkole średniej (zakłada się że nie skończyłeś studiów bo nie

    Skąd te dyrdymały wytrzasnąłeś? Jak Ty sobie wyobrażasz? Że każda
    uczelnia wysyła do WKU dane studenta z potwierdzeniem nauki? A może
    jakiś liścik zbiorowy? :) Student na pierwszym roku do 10 października
    jest zobligowany do przedstawienia papierka z uczelni. Na podstawie tego
    świstka oraz faktu, że uczelnia nie wysyła zawiadomienia o skreśleniu z
    listy studentów masz odroczenie z powodu nauki.

> [...]
    > jak masz ratę 600zł to zablokują do czasu uregulowania służby 1800zł i
    > będziesz mógł je wybrać dopiero jak będzie rezerwa!

    Skoro stosunek nieuregulowany - brak kredytu - niemożność blokowania
    rat, bo ich nie ma :P

> [...]
    > przeszkolenia. Jeżeli w ciągu roku Pana nie powołamy zostanie przeniesiony
    > Pan do rezerwy. I stresujesz się przez rok mija rok i idziesz po

    A dlaczego rok? A jak będą go potrzebować za 10 lat to co? Święta krowa?

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 17. Data: 2007-03-08 13:17:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Michał "Kaczor" Niemczak porozsypywal nastepujace
    haczki:
    > Skąd te dyrdymały wytrzasnąłeś? Jak Ty sobie wyobrażasz? Że każda
    > uczelnia wysyła do WKU dane studenta z potwierdzeniem nauki?
    Sa uczelnie ktore tak robia.
    --
    badzio