eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowku:skonczone28 lat, skonczone studia - czy przeniosa do rezerwy? › Re: wku:skonczone28 lat, skonczone studia - czy przeniosa do rezerwy?
    From: "Sprzęt" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wku:skonczone28 lat, skonczone studia - czy przeniosa do rezerwy?
    Date: Wed, 7 Mar 2007 14:17:48 +0100

    > skonczylem 28lat, skonczylem studia (inzynierskie), wku od bodaj 5 lat o
    > mnie zupelnie zapomnialo - nic nie wysylaja

    Nie wysyłają dlatego że szkoła wysyłała twoje dane że się uczysz teraz
    przestanie bo skończyłeś i zaraz do Ciebie zapukają bo będa myśleć, że
    jesteś po szkole średniej (zakłada się że nie skończyłeś studiów bo nie
    zawiozłeś dyplomu - i dostaniesz bilet)

    > teraz chce otrzymac kredyt hipoteczny no i potrzebuje uregulowany stosunek
    > do sluzby wojskowej.

    Stosunku Ci nie uregulują jedynie dadzą pismo że jeśli cię wezmą to na
    3miechy i bank w twoim kredycie zabezpieczy i zablokuje 3krotność raty czyli
    jak masz ratę 600zł to zablokują do czasu uregulowania służby 1800zł i
    będziesz mógł je wybrać dopiero jak będzie rezerwa!

    > Ale troche obawiam sie pojsc do WKU bo oni zaraz zapytaja jak nazwisko,
    > adres - i nie wiem czy za raz nie wrecza mi biletu....

    Więc tak idź do WKU z dyplomem oni wpiszą ciebie do akt i powiedzą ci tak:
    od tego dnia mamy rok na powołanie Pana do odbycia 3-miesięcznego
    przeszkolenia. Jeżeli w ciągu roku Pana nie powołamy zostanie przeniesiony
    Pan do rezerwy. I stresujesz się przez rok mija rok i idziesz po
    przeniesienie do rezerwy!! Ja miałem tak samo mi gośc w WKU powiedział tak a
    ja mu, że mam kredyt itp... firmę i co będzie jak mnie w ciągu roku
    powołacie: Na to Pan z WKU: Niech Pan śpi spokojnie nie powołamy Pana nie
    mamy takiej potrzeby!! A nawet jak by się tak zdarzyło to będziemy się
    martwić potem. Czyli idziesz na mgr. i masz to gdzieś :). Ale wątpię żeby
    brali z wyzszym wykształceniem - mnie nie więli.