    From: "StWolf" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wkrecony w grozby na gadu
    Date: 6 Mar 2007 15:25:49 -0800

    Witam

    Mam powazny problem...
    Dostalem wezwanie na policje w charakterze swiadka.
    Po malym rekonansie dowiedzialem sie ze chodzi o grozby na gadu gadu
    jakiemus chlopaczkowi z miasta X...
    Bylem totalnie zaskoczony..
    Jakies utarczki slowne sie owszem zdarzaly ale nigdy nikomu nie
    grozilem!
    Powiedzieli ze dzialo sie to pod koniec tamtego roku.
    Sprawdzilem archiwum z tego okresu - zadnych takich rozmow... i
    olsnilo mnie..
    Pewnego pieknego dnia, w okresie swiat znalazlem w archiwum zapis jak
    sprawdzalem ze znajomym (jedynie z netu ale z tej samej sieci
    osiedlowej i to byl jego pomysl)
    co sie stanie jak dwie osoby na gadu gadu zaloguja sie na ten sam
    nick.
    (podalismy sobie swoje hasla gg). Cala zabawa trwala z 15 minut..
    Dodatkowo , dla scislosci : okazalo sie ze zalogowanie na to samo
    konto drugiej osoby powoduje wylogowanie pierwszej.
    Mam w tym czasie zapis kiedy ja sie zalogowalem i dostalem wiadomosc
    "to nie uzywaj takich zaawansowanych skrotow myslowych z kims tak
    nieinteligfentnym jak ja;]"
    z obcym numerem od 18 letniej osoby no wlasnie ... sprawdzilem ten
    numer z tegoz samego miasta X !

    Wiem ze jestem ugotowany... IP wskazuje na moje bo przeciez potem
    eksperci sprawdzali je jak juz bylem zalogowany na swoim komputerze.
    Konto gg tez moje...

    Prosze o porady... jestem niewinny ! zdaje sobie sprawe ze prawo i
    prawda to dwie rozne rzeczy....
    Czy powinienem sie przyznac nawet jesli nic nie zroiblem (ponoc ten
    chlopak chce isc na ugode)
    Czy pokazac moje archiwum z ta rozmowa.... przyniesc wydruk czy cale
    archiwum gadu na plytce..
    Nie moge pozwolic na to ze zaplombuja komptuer do sprawdzenia.....
    wiadomo nie wszystko tam legalne...:]

    Dziekuje za powazne odpowiedzi i cierpliwosc.