  • Data: 2003-09-30 09:52:14
    Temat: windykator a dane osobowe
    Od: Nahia <nahia@[in]space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Mam takie pytanie...

    Czy windykator ma prawo zostawic powiadomienie o moim
    dlugu wobec firmy osobie trzeciej? Wykonal to, ustnie
    i pisemnie, w wyniku czego jestem w plecy ok. 1K czyli
    5x tyle ile mialam do splacenia. Troche mnie ta sprawa
    zdenerwowala. Czy mam prawo domagac sie rekompensaty?
    Jesli windykator nie moze przekazac informacji o moim
    dlugu, co moge z tym faktem dalej zrobic?

    Bede wdzieczna za jakies wskazowki...

    pzdr.:)
    N.
    nahia(at)space.pl