  • 1. Data: 2006-08-22 18:34:10
    Temat: windykacja z majatku spolki jawnej
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Witam serdecznie.

    Mam czysto teoretyczne pytanie, dotyczace nastepujacej sytuacji: zalozmy, ze
    wspolnik spolki jawnej, jako osoba fizyczna, posiada pewne zobowiazania.
    Nie pracuje nigdzie, a jedyny jego dochod to udzial w zyskach spolki. Nie
    posiada takze swojego majatku nieruchomego (hipoteka na mieszkaniu), ani
    ruchomego (samochod sluzbowy w leasingu).

    Zasadnicza czesc pytania: czy w takiej sytuacji egzekucja nastepuje
    z majatku spolki, czy tez z majatkow pozostalych wspolnikow? Jezeli
    z majatku spolki, to do jakiej wysokosci? Wkladu? Proporcjonalnie do
    udzialow?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 2. Data: 2006-08-22 20:10:31
    Temat: Re: windykacja z majatku spolki jawnej
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Przemyslaw Frasunek napisał(a):
> [...]
    > z majatku spolki, czy tez z majatkow pozostalych wspolnikow? Jezeli
    > z majatku spolki, to do jakiej wysokosci? Wkladu? Proporcjonalnie do

    majątek spółki, a tym bardziej pozostałych wspólników, to nie jest
    majątek wspólnika
    a poza tym - art.62 ksh

    KG