  • Data: 2002-12-11 23:17:58
    Temat: windykacja a...
    Od: "Piotr 'olShaq' Olszewski" <o...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znajomy dostal listowne powiadomienie z firmy Allegro o nie uregulowaniu
    rachunkow. Z tresci wynika, ze jezeli w ciagu 10 dni nie rachunki nie
    zostana uregulowane (na kwote 18zl :)) to zostanie dokonana cesja
    wierzytelnosci na rzecz firmy windykacyjnej...
    Moje zapytanie brzmi: 1) W jaki sposob wyegzekwuje naleznosc firma
    windykacyjna - posteowaniem sadowym i egzekucyjnym? 2) Czy ma mozliwosc
    wyegzekwowania czegokolwiek od obywatela niepelnoletniego - nie
    posiadajacego zadnych wlasnosci? (<- Rowniez tyczy sie moje 2 pytanie
    dzialalnosci komornika na niepelnoletnich...)

    --
    olShaq