  • Data: 2005-08-11 20:54:51
    Temat: windykacja KSI Kasolvenzia Polska
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Proszę o pomoc!!!
    Przez 5 lat posiadalem trzy telefony w sieci idea (na abonament). Przez ten
    okres regularnie placilem wszystkie naleznosci (nia male zreszta rachunki).
    Nistety kilka miesiecy temu stracilem prace, znalazlem sie w takiej sytuacji
    ze nie stac mnie bylo na oplacenie tych rachunków. Idea rozwiazałe ze mna
    umowe. Wystawili mi rachunek karny na 5000 zl. Poniewaz do tej pory nie
    ureguloalem rachunku, bo ine mam na to srodkow sprawa zostala rzekomo oddana
    do firmy zewnetrznej KSI KASOLVENZIA POLSKA. Od tego okresu caly czas moi
    rodzice(bo ja sie wyprowadzilem do kolegi) otrzymuja listy i telefony w
    ktorych groza im egzekucja komornicza. Strasza, ze bede mial ogromne klopoty
    osobiste zarówno ja jak i oni jesli nie oplace tych naleznosci. NIe jestem
    oszustem, nie mam w tej chcwili pienbiedzy i na pewno te rachunki oplace
    jesli tylko dostane prace i regularnie bede otrzymywał pensję. CZy taka
    firma dziala zgodnie z prawem?. Wszystkie listy ktore przysylaja nie sa
    polecone, przychodza do domu i krzycza pod drzwiami na caly glos ze jestem
    oszustem (tak zeby slyszeli sasiedzi). Co mozna zrobic z taka firma, co ona
    moze zrobic mnie lub rodzica bo twierdza ze bedziemy tego bardzo zalowali i
    ze beda przychodzili dotad az nas wymecza i zaplacimy. Przesyłajajakies
    druki do wstepnego postępowania sadowego, pozwy sadowe z moimi danymi,
    chociaz nie ma na nich zadnych pieczatek i podpisów. Czy to mozliwe i jak to
    sprawdzić ze Idea przekazala w drodze cesji moj dlug tej firmie. Dlaczego
    oni nie chca nic do mnie przeslac listem poleconym. Dlaczego, skoro maja
    cesje mojego dlugo, owe 5000 mussze wplacic na konto Idei?. Powtarzam nie
    jestem oszustem, ale w tej chwili nie stac mnie na oplacenie takiego
    rachunku. Prosze o pmoc. Co mam robic w takiej sytuacji?
    Paweł