    From: "=PiNo=" <A...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Date: Tue, 12 Oct 2004 19:23:17 +0200

    Witam!
    Stałem (ok. 7 godz.) u wylotu jednokierunkowej ulicy (z zamieszczoną
    informacją, że samochód jest do sprzedania). Po powrocie do samochodu
    stwierdziłem, że mam za wycieraczką (z przodu) włożoną jakąś kartkę. Jak się
    okazało były to dwie kartki:
    1. wezwanie do stawienia się na komendzie Policji
    2. wezwanie ze straży miejskiej
    Z treści wezwania ze straży miejskiej wynika, że zostało ono dołożone do
    wezwania z Policji znacznie później (szacuję min. 2 godz.).
    I teraz moje pytania:
    1.) Czy muszę się zgłosić i na policję i do straży miejskiej? Przecież
    kartki mógł mi ktoś "gwizdnąć".
    2.) Czy muszę zgłaszać się do straży miejskiej, która swoje wezwanie
    zamieściła później jeżeli już byłem (na razie teoretycznie) na policji?

    --
    Pozdr.
    =PiNo=