  • Data: 2004-04-01 20:13:49
    Temat: wezwanie na sąd grodzki i zły adres
    Od: "Paweł 'Błachol'" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Sprawa wygladala tak: dnia 24.03.2004 szedlem sobie ze znajomymi o godzinie
    23:30 z pubu i trzymalismy 'napoje piwopodobne' w kubeczkach, ktorych nie
    spozywalismy, a nieslismy sobie do akademika, zeby tam spokojnie wypic.
    Podczas tej wedrowki jechal radiowoz, ktory zatrzymal sie kolo nas. Panowie
    policjanci poprosili o dokumenty, a potem stwierdzili, ze wszystkie 3 osoby
    ukaraja mandatem po 100zl/osobe za 'spozywanie alkoholu' w miejscu
    publicznym wg. taryfikatora. Panowie nie raczyli nawet ruszyc sie z
    radiowozu, zeby sprawdzic, co niesiemy w tych kubeczkach oraz nie chcieli
    nam uwierzyc, ze nie pilismy tego 'napoju' (wszyscy mieli swiezo nalany
    napoj do swoich kubeczkow). Ja postanowilem, ze mandatu nie przyjme i chce
    wezwanie na sad grodzki, zeby tam domagac sie swoich praw :)...

    Dzis 01-04-2004 dowiedzialem sie od kolegi (ktory mieszka niedaleko mnie) ze
    na jego adres przyszedl jakis list z policji na moje imie i nazwisko,
    ktorego on nie przyjal. Jak sie okazlo, to pan policmajster, ktory zapisywal
    sobie dane pewnikiem zle spisal numer mojego domu i zamiast ul. Ulica 55,
    napisal ul. Ulica 25.

    Mam pytanie do grupowiczow co z tym fantem zrobic dalej?

    Czy cos mi grozi za to, ze 'nie odebralem' wezwania, ktorego w sumie nie
    dostalem?

    pozdrawiam
    Pawel