  • Data: 2005-06-02 08:28:06
    Temat: wezwanie na policje
    Od: "Ola " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    mam taka sytuacje, otoz mam dlug w banku, spalcam go rzecz jasna ale nie w
    takich ratach w jakich chialby bym robila to bank. Bank oczywiscie zlozyl
    sprawe do sadu, no i ja zeznawalam w wawie na policji potem u prokuratora.
    Teraz zostal wezwany na policje moj brat, oczywiscie ja nie wiem czy w mojej
    sprawie ale bardzo sie tego boje.Zasatanwaim sie czy mogliby go wezwac i w
    jakiej sprawie. Zwlaszcza ze to moj brat cioteczny, mam mame i tate i
    siostre rodzona a nikogo z nich nie wzywali. On nigdzie nie widnial przy
    kredycie! a druga sprawa to taka ze ja zeznawalam w wawie(pomimo ze jestm
    zameldowana gdzie indziej) a on dostal wezwanie u siebie w miescie.Napiszcie
    prosze czy to wezwanie moze ewentualnie dotyczyc mnie?? Bardzo sie boje i
    jest mi z tym zle
    dziekuje