  • Data: 2007-03-13 13:46:44
    Temat: wezwanie listem zwykłym
    Od: "S&B" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem wezwanie stawienia się celem złożenia wyjaśnień do komornika
    sądowego. Wezwanie to zostało wysłane listem zwykłym, dostarczone do
    skrzynki pocztowej. Dodatkowo w wezwaniu jest informacja o tym, że w razie
    niestawienia się zostanie nałozona kara w wysokości 500zł

    Pytanie moje brzmi: Czy jest to w świetle prawa skutecznie doręczona
    korespondencja? Czy w tym przypadku jest możliwość nałożenia kary?