  • 1. Data: 2003-07-25 17:23:41
    Temat: wezwanie do sądu raz jeszcze
    Od: "darek" <d...@z...net.pl>

    Wiem, że było kilka postów wcześniej, ale ja mam troszkę inną sytuację.
    Jakiś czas temu skradziono mi samochód, który niestety po 2 tyg. się
    odnalazł z przebitymi nr. Pomijając fakt, że jeszcze nie odebrałem pieniędzy
    z TU, ponieważ jeszcze nie umorzono sprawy, mam z tym dodatkowy klopot.
    Jestem świadkiem w sprawie o paserstwo (w związku z tym samochodem). Właśnie
    otrzymałem wezwanie na rozprawę, a wlaściwie nie otrzymałem, ponieważ go nie
    odebrałem (awizo). Co bedzie:
    1. jeśli nie odbiorę kolejnego listu poleconego (i następnych)?
    2. obiorę i nie stawię się na rozprawie?
    3. generalnie jakie mogą konsekwencje "olania" sprawy?
    4. czy gdybym pojechał (ok. 100 km do miejsca rozprawy), należą mi się
    jakieś zwroty kosztów (benzyna, bilet)?
    5. ile takich rozpraw może być i co ile mogą się one odbywać?
    Serdecznie dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam Darek.