    From: Łukasz <"[no]salc[spam]"@[no]pac[spam].pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie - Straz Miejska - fotoradar
    Date: Thu, 13 Jan 2005 17:46:15 +0100

    Witam

    przyszlo takie o to wezwanie:

    Na podstawie art 17 § 3 i 54 § 1 Kpow wzywa sie Pana/Pania do osobistego
    stawienia sie w dniu... o godz... w SM - sekcja fotoradar przy ul..... w
    charakterze strony w zwiazku z zarejestrowaniem urzadzeniem
    przekroczenia dozwolonej predkosci. fotoradar 10026

    i teraz pytanka:

    wezwanie przyszlo na osobe A, ktora jest wlascicielem samochodu
    w momencie popelnienia wykroczenia kierowca byla osoba B, konkretnie ja

    czy osoba A musi sie stawiac osobiscie? (czyli jechac specjalnie do
    miasta odleglego o 40km?) czy moge ja pojsc i powiedziec ze to ja bylem
    wtedy kierowca i niech ze mna rozmawiaja? a moze niech osoba A napisze
    ze w dniu takim a takim uzyczyla pojazdu mi i niech sie podpisze i z
    takim papierkiem isc zeby mi wypisali mandacik?

    I jeszcze jedno, zdjecie zrobiono mi 3 stycznia, wtedy wyraznie
    widzialem czerwony blysk zza krzakow, ale 4 stycznia w innym miejscu
    moja predkosc znow byla troszke za duza, wprawdzie wtedy zadnego blysku
    nie zauwazylem, ale po minieciu pewnych krzakow widzialem stojacych za
    nimi panow za fotoradarem.
    zakladajac ze zrobiono mi 2 fotki, to czy powinny byc 2 wezwania? czy
    moze podczas jednego wezwania zalatwia obie sprawy?

    pozdrawiam
    Łukasz