  • 11. Data: 2011-02-04 07:56:21
    Temat: Re: weryfikacja pracy sedziow
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Danusia pisze:

    > Baju, baju! Na 1000 spraw w SA zmieniających wyrok SO, jest średnio jedna
    > (słownie jedna) w której wytyka sie naruszenie prawa. Nawet w sprawach
    > prowadzonych przez SN o stwierdzenie niezgodnosci wyroku z prawem, w
    > przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy, skład SA lub SO nie jest karany.

    Aż jeden promil? To i tak dużo :)
    Przecież wyraźnie napisałem że wytyk nie należy się za każdy błąd (tzn.
    po każdej zmianie wyroku) tylko w przypadku "oczywistej obrazy
    przepisów" a to OCZYWIŚCIE nie to samo.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 12. Data: 2011-02-04 14:07:21
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 3 Lut, 14:29, PaPi <1...@...3> wrote:

    > A cos za tymi statystykami idzie ? Jakies ograniczenia pensji,
    > odsuniecia od procedowania ?

    No przecież sąd jest niezawisły, cokolwiek by miało to znaczyć.

  • 13. Data: 2011-02-08 09:28:20
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-02-03 14:49, Johnson pisze:
    > Poza tym jest jeszcze instytucja "wytyku"

    a widziałeś taki?

    KG

  • 14. Data: 2011-02-08 12:34:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > a widziałeś taki?

    Widziałem.
    Ale nawet jakby nie widział to mają desygnaty :)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU