eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowarunki zwrotu towaru
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2006-04-19 15:41:30
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał
    >> Swoją drogą radze nastepnym razem najpierw pojeździć a później kupować!.
    >
    > A po zakupie nie łazić już więcej po sklepach i nie sprawdzać innych ofert
    > tylko cieszyć się tym co się nabyło.
    >
    Poza tym zwrócić zawsze można, tylko nie zawsze się otrzyma spowrotem
    pieniądze :).

    p. m.


  • 12. Data: 2006-04-19 15:50:20
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: "rav" <r...@W...gazeta.pl>

    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał
    > >
    > > Swoją drogą radze nastepnym razem najpierw pojeździć a później kupować!.
    >
    > A po zakupie nie łazić już więcej po sklepach i nie sprawdzać innych ofert
    > tylko cieszyć się tym co się nabyło.

    to wszystko prawda, ze lepiej rozejrzec sie najpierw itp. moj blad! ale nie
    sadzilem, ze sprzedawca (bo ponoc zalezy mu na opinii zadowolonych klientow)
    moze robic takie problemy przy probie zwrotu sprzetu! tak to juz niestety
    jest, ze dla klienta jest sie milym do czasu kiedy klient zaplaci - jak
    zaplaci - to niech spada. Niech sie Ci mali sklepikarze nie dziwia, ze traca
    klientow. Klient wybierze taki sklep gdzie czuje sie komfortowo, gdzie moze
    sie pomylic, zwrocic towar, kupic po nizszej cenie itp. Dzisiejszy towar,
    ktory kupilem, probowalem zwrocic w nienaruszonym, zaklejonym fabrycznie
    kartonie. Sprzedawca odmowil.

    co do innych krajow - o ktorych wspomnialem wczesniej - nie znam konkretnych
    podstaw prawnych. Wiem natomiast, ze wielokrotnie zdarzalo mi sie robic zakupy
    w Niemczech, Anglii, Szwecji, Holandii itp i nigdy nie spotkalem sie z odmowa
    zwrotu towaru. KLIENT NASZ PAN!


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 13. Data: 2006-04-19 18:09:51
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    rav napisał(a):

    > sprzetu! tak to juz niestety jest, ze dla klienta jest sie milym do
    > czasu kiedy klient zaplaci - jak zaplaci - to niech spada. Niech sie
    > Ci mali sklepikarze nie dziwia, ze traca klientow. Klient wybierze
    > taki sklep gdzie czuje sie komfortowo, gdzie moze sie pomylic, zwrocic
    > towar, kupic po nizszej cenie itp.

    Gadasz jak potłuczony. Sklep nie jest po to, żebyś Ty robił sobie
    wypożyczalnie ( bo się rozmyslisz, bo ci się przestało podobać, albo
    masz fochy), tylko po to, żeby zarabiać kasę. Kupiłeś - kasa jest, .
    Trzeba było najpierw sie rozejrzeć, potem kupować, a nie masz pretensję
    do garbatego, że ma proste dzieci. Mogłeś sie też dogadać ze
    sprzedawca, czy "jakby co", to zwrócisz - jeszcze mi się nie zdarzyło,
    żeby ktokolwiek odmówił po takim postawieniu sprawy, a jak odmawia, to
    się idzie do sklepu na przeciwko i towar kupuje.

    > KLIENT NASZ PAN!

    Od takich klientów, uchowaj nas, Panie.
    --
    Pozdrawiam
    Justyna


  • 14. Data: 2006-04-19 20:23:11
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    rav napisał(a):
    > zakupilem dzis podgrzewacz elektryczny do wody w sklepie X. 30 min pozniej
    > bedac w sklepie Y zauwazylem, ze podgrzewacz ten kosztuje tam 30% mniej.
    > Wracam wiec do sklepu X i chcialbym zwrocic towar i otrzymac gotowke z
    > powrotem. Sprzedawca odpowiada, ze jest to absolutnie niedopuszczalne z punktu

    To dobra wola sprzedawcy.


    --
    Pozdrawiam
    Jacek


  • 15. Data: 2006-04-19 20:24:44
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    badzio napisał(a):

    > Jak to ma gdzies? Przeciez nikt nie kazal dokonywac tego zakupu. Jedyny
    > wyjatek dotyczy zakupu poza lokalem przedsiebiorstwa (przez internet,
    > telefon, akwizycja)

    Poza lokalem przedsiebiorstwa, i zakupy na odleglosc to wbrew pozorom
    nie to samo

    --
    Pozdrawiam
    Jacek


  • 16. Data: 2006-04-19 20:26:58
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    rav napisał(a):

    > to wszystko prawda, ze lepiej rozejrzec sie najpierw itp. moj blad! ale nie
    > sadzilem, ze sprzedawca (bo ponoc zalezy mu na opinii zadowolonych klientow)
    > moze robic takie problemy przy probie zwrotu sprzetu! tak to juz niestety
    > jest, ze dla klienta jest sie milym do czasu kiedy klient zaplaci - jak
    > zaplaci - to niech spada. Niech sie Ci mali sklepikarze nie dziwia, ze traca
    > klientow. Klient wybierze taki sklep gdzie czuje sie komfortowo, gdzie moze
    > sie pomylic, zwrocic towar, kupic po nizszej cenie itp. Dzisiejszy towar,
    > ktory kupilem, probowalem zwrocic w nienaruszonym, zaklejonym fabrycznie
    > kartonie. Sprzedawca odmowil.

    Na tym polega wolny rynek - masz prawo kupowac tam gdzie Ci sie podoba.
    Sprzedawca towar przyjac moze ale takiego obowiazku nie ma - czasy
    idiotycznego przepisu pozwalajacego zwracac towar w ciagu 5 dni, sie
    skonczyly i to z korzyscia dla nas wszystkich.

    Na przyszlosc nalezy przemyslec zakupy i nie bedzie problemu.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek


  • 17. Data: 2006-04-24 20:37:12
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    rav wrote:
    > czyli niezadowonych klientow, ktorzy popelnili blad kupujac towar polskie
    > prawo ma gdzies?

    Tak. Ich błąd, ich problem. Przepłacenie za czajnik to nie jest
    najdroższy błąd jaki w Polsce można popełnić.

    > [...] jak w krajach UE, gdzie kazdy ma
    > prawo zwrocic towar (oczywiscie na pewnych zasadach)

    Które kraje i które przepisy masz na myśli? Ja jestem w stanie od ręki
    wskazać jeden kraj UE, w którym nie ma prawa zwrotu pełnowartościowego
    towaru.

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+


  • 18. Data: 2006-04-24 20:39:26
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    rav wrote:
    > sprzedawca (bo ponoc zalezy mu na opinii zadowolonych klientow)

    Pochopne stwierdzenie.

    > co do innych krajow - o ktorych wspomnialem wczesniej - nie znam konkretnych
    > podstaw prawnych. Wiem natomiast, ze wielokrotnie zdarzalo mi sie robic zakupy
    > w Niemczech, Anglii, Szwecji, Holandii itp i nigdy nie spotkalem sie z odmowa
    > zwrotu towaru.

    Co wcale nie znaczy, że odmówić nie mogli.

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+


  • 19. Data: 2006-04-25 07:17:24
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: sakowsky <p...@s...com>

    Musisz sie cholernie nudzić!!! nie zaśmiecaj grupy bzdurnymi rzeczami


    poniedziałek, 24 kwietnia 2006 22:39 Paweł Sakowski napisała:

    > rav wrote:
    >> sprzedawca (bo ponoc zalezy mu na opinii zadowolonych klientow)
    >
    > Pochopne stwierdzenie.
    >
    >> co do innych krajow - o ktorych wspomnialem wczesniej - nie znam
    >> konkretnych podstaw prawnych. Wiem natomiast, ze wielokrotnie zdarzalo mi
    >> sie robic zakupy w Niemczech, Anglii, Szwecji, Holandii itp i nigdy nie
    >> spotkalem sie z odmowa zwrotu towaru.
    >
    > Co wcale nie znaczy, że odmówić nie mogli.
    >

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1