  • 1. Data: 2008-02-11 13:00:53
    Temat: warsztat samochodowy w garazu - uciazliwy sasiad
    Od: "katbal" <k...@g...pl>

    witam,
    Sąsiad ma garaż, który stoi w granicy posesji. W garażu tym prowadzi warsztat
    blacharstwa samochodowego w którym zatrudnia kilka osób. Wg dokumentów jest to
    budynek gospodarczy. Nigdy nie zmieniał statusu tego budynku - wnioskuję więc,
    że warsztat działa nielegalnie a ludzie w nim zatrudnieni pracują na czarno.
    Na dachu tego garażu (po uprzednim zbudowaniu odpowiedniej konstrukcji)
    składuje sobie różne części samochodowe, np drzwi, zderzaki itp. Zdarzyło sie,
    że z dachu spadły drzwi samochodowe na moje podwórko, na którym bawią się
    dzieci. Sąsiad stwarza zagrożenie dla moich dzieci a całodniowe stukanie,
    spawanie, malowanie daje się we znaki pozostałym sąsiadom. Rozmowy z nim nie
    mają żadnego sensu - liczy się tylko jego osoba. Do kogo i gdzie mogę się udać
    w celu rozwiązania tej sytuacji?

  • 2. Data: 2008-02-11 13:05:11
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    katbal pisze:
> [...]
    > mają żadnego sensu - liczy się tylko jego osoba. Do kogo i gdzie mogę się udać

    najpierw do sąsiada...

    ToMasz

  • 3. Data: 2008-02-11 13:51:56
    Od: Kajko <k...@g...com>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > najpierw do sąsiada...

    Najpierw przeczytaj posta na którego odpowiadasz.
    Wówczas trafi do Ciebie zdanie "Rozmowy z nim nie mają żadnego sensu -
    liczy się tylko jego osoba." i Twoja ewentualna odpowiedź będzie miała
    szansę się przydać do czegokolwiek.

    --
    Pozdrawiam, kajko

    Tu może być Twoja reklama.

  • 4. Data: 2008-02-11 13:54:25
    Od: "katbal" <k...@g...pl>

    czytałeś całość?
    ..Rozmowy z nim nie mają żadnego sensu - liczy się tylko jego osoba...