  • 1. Data: 2005-06-30 22:50:45
    Temat: wakacje
    Od: "Dorunia" <d...@e...onet.pl>

    Czy sądy rodzinne pracują normalnie we wakacje?

    --
    Dorunia

  • 2. Data: 2005-07-01 11:39:25
    Temat: Re: wakacje
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Dorunia" <d...@e...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy sądy rodzinne pracują normalnie we wakacje?

    Jak najbardziej pracuja...

  • 3. Data: 2005-07-01 12:43:48
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-01 00:50 Dorunia napisał(a):
    > Czy sądy rodzinne pracują normalnie we wakacje?

    Nie, do 1.IX nie działają sądy, policja, gazownia, elektrownia, telefony
    są bez sygnału, wojsko wyjechało na urlop i chwilowo nikt nie strzeże
    granic. Mam nadzieję, że zrobiłaś zapasy na zimę... - ups, przepraszam,
    na lato?
    Jedyny plus z wakacyj to to, że nie pracuje również Sejm!
    w.

    PS. a naprawdę to wszyscy generalnie udają, że pracują tak samo, jak
    udawali przed wakacjami :)

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/