  • 11. Data: 2009-03-02 09:25:51
    Temat: Re: wadliwe okna w nowowybudowanym domu
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    > 1. To te firmy zajęły się produkcją okien? Bo wydawało mi sie, że tylko
    > profile produkują/dostarczają...

    producentem jest firma eko - okna z raciborza. Korezystaja z profilu
    gealana. Eko okna twierdza ze jest to wina producenta profili (ja tez tak
    uwazam) ale okna kupiłem od eko-okien, producent profili mnie nie obchodzi.

    > 2. Co do odkształcenia się okien. Bardzo rzadko w przypadku odkształceń
    > ościeżnic jest to wina samych oscieżnic (chyba że masz je od jakiegoś
    > garazowego producenta, co to oszczędza np. na wzmocnieniach stalowych),
    > zazwyczaj powodem jest to wina montażu. Czy mozesz opisać, w jaki sposób
    > Ci sie one odkształciły? Zastanawia mnie to, bo piszesz ze problemów z
    > otwieraniem/zamykaniem nie masz. Czy to nie są przypadkiem okna z okleiną
    > drewnopodobną na zewnątrz?

    Montaż został wykonany przez przedstawiciela eko-okien. Wina jest na 99%
    złej domieszki samych profili. Odkjształcenia zrobiły się pod wplywem ciepła
    prawdopodobnie.

    > 3. Zazwyczaj spokojnym postępowaniem można znacznie wiecej i szybciej
    > uzyskać niż złością, wyzywaniem, obrażaniem itd. A mam wrażenie po
    > ostatnim poście, że drugą taktykę przyjęłeś.

    Nie wiem po czym wnosisz. Przyjalem pierwsza taktyke i bylem bardzo spokojny
    az do czasu kiedy od 3 miesiecy nikt do mnie nie zadzwonil i nie
    zaproponowal zadnego rozwiazania.
    Obecnie jestem sklonny skierowac sprawe do sadu.

    pzdr
    mar