    From: "pawel" <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: w. nakazowy - sprzeciw - skazanie bez rozprawy
    Date: Tue, 30 Oct 2007 16:38:33 +0100

    witam

    jakis czas temu wraz ze znajomymi dopuscilismy sie wykroczenia "zaklocanie
    porzadku publicznego" .otrzymalismy po 200 zl mandatow od funkcjonariuszy i
    informacje, ze tym razem nie bedzie sadu grodzkiego.
    po pewnym czasie dostalem wezwanie na komisariat w celu zlozenia wyjasnien.
    bylem, powiedzialem co i jak.
    za jakis czas dostalem wyrok nakazowy z sadu grodzkiego, za w/w wykroczenie,
    grzywna 200 zl. napisalem sprzeciw. napisalem w nim, ze juz zostalem ukarany
    za to wykroczenie mandatem 200 zl.
    teraz dostalem wezwanie na sprawe, ktora ma odbyc sie za miesiac, i mam
    zglosic sie z tym mandatem. swistka mandatu niestety juz nie mam.

    wezwanie na sprawe dostali tez wszyscy moi znajomi, ktorzy wtedy ze mna tam
    byli. jako, ze sad jest w innej miejscowosci , nieoplacalne bedzie zebysmy
    tam wszyscy jechali (koszt bedzie wiekszy niz 200 zl)

    w pouczeniu mam napisane, ze moge wystapic z wnioskiem o skazanie bez
    rozprawy.

    czy moge teraz napisac ze wnioskuje o skazanie bez rozprawy i ukaranie
    grzywna jaka byla w tym wyroku nakazowym ? czy rozprawa zostanie odwolana i
    nikt nie bedzie tam musial jechac ?