  • 1. Data: 2002-12-11 14:44:44
    Temat: vat na transport
    Od: W...@t...pl (Lesniewski Wojciech)

    Mam usługi transportowe - przewóz osób. Wystawiam rachunki z 22% WAT. W tej
    samej firmie ( jednostka budżetowa ) jeździ inna firma i wystawia rachunki
    za przewóz osób 7% VAT . Z miejsca jestem na straconej pozycji - jak to
    możliwe , jakiś trik z nazwą usługi ?

  • 2. Data: 2002-12-11 15:24:42
    Temat: Re: vat na transport
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    rachunki
    > za przewóz osób 7% VAT . Z miejsca jestem na straconej pozycji - jak

    Po co trik?
    Załącznik nr 3 do ustawy.

    CEZ