  • 1. Data: 2003-09-10 18:44:13
    Temat: uzasadnienie zniesienia wspolwlasnosci
    Od: cart <kreskowek@@o2.pl>

    Witam,
    Mam prosbe:
    Dziedzicze po matce /rodzice sie rozwiedli, nie doszlo do podzialu majatku
    dorobkowego/ i wchodze we wspolwlasnosc /spoldzielcze wlasnosciowe prawo do
    lokalu/ z ojcem. Pisze wlasnie wniosek o zniesienie tejze wspolwlasnosci i
    mam problem z uzasadnieniem: nie mieszkam w tym lokalu, chodzi mi po prostu
    o korzysci ze sprzedazy, ale to chyba nie jest wystarzczajece uzasadnienie.
    I jeszcze jedno: czy musze w tym wniosku sprecyzowac sposob zniesienia
    wspolwlasnosci /np. przez splate/, czy moge ewentualnie wnioskowac o
    sprzedaz mieszkania /i to do jakiegos wiazacego terminu/. No i czy mam
    prawo wnioskowac takze o ruchomosci nabyte w toku malzenstwa rodzicow,
    lokaty itd i jakie dowody musze dolaczyc /ze dowod wlasnosci mieszkania to
    wiem, ale czy przy ewentualnym roszczeniu dot. lokat musze wiedziec np. w
    ktorym byly banku?/.
    Z gory dziekuje za pomoc.
    pozdr
    cart