  • 21. Data: 2009-02-27 19:51:13
    Temat: Re: uwaga na system ratalny GE Money Bank
    Od: m...@p...onet.pl

    On 26 Lut, 21:00, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Dokładnie o tym samym pisałem, z tym, że mi sie nie chciało z nimi użerać.
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    NIGDY Ge Money !!!!!!
    Mam kredyt w tym banku na budowę domu od 6 msc, zastawiłam również
    hipotekę mojego obecnego mieszkania aby mieć lepsze zabezpieczenie
    kredyty a tym samym niższe oprocentowanie. Przy umowie zapewniano mnie
    że nie będzie problemu ze zwolnieniem hipoteki przy sprzedaży
    mieszkania aby dokończyć budowę, że będzie można przenieść hipotekę na
    dom rodziców aby zachować obecne warunki. Znalazłam kupców na
    mieszkanie, przyjęłam zadatek, wystąpiłam z wnioskiem do banku o
    przeniesienie hipoteki na dom rodziców którego wartość jest dwukrotnie
    większa od mieszkania a bank co??? ODMOWA!!!!! Powód nie znany, bank
    odmawia przeniesienia hipoteki i kropka, nie ma z kim dyskutować bo to
    jest ich tylko dobra wola. Nadpłacić kredytu nie można bo zrobili
    hipotekę łączną na obu nieruchomościach. Wyjście podali jedno spłacić
    całość kredytu dodam w CHF po kursie 3,50zł !!! ZŁODZIEJE i jeszcze
    raz ZŁODZIEJE!!!! Zadatek zgodnie z prawem muszę zwrócić kupcom w
    podwójnej wysokości !!! ODRADZAM i omijać Ge Money SZEROKIM ŁUKIEM!!!!

  • 22. Data: 2009-02-28 15:20:34
    Od: <s...@a...pl>

    > Znów przytoczę pozytywny przykład AIG Banku, poszedłem kiedyś do nich po
    > pożyczkę i umowę skończylem czytać kiedy przeczytalem zdanie, że w przeciągu
    > kilku (nie pamietam ilu) dni mogę od niej odstąpić bez jakiejkolwiek
    > konsekwencji. Nie ma tłoku, nie ma stresu, nie ma presji, podpisuje się i
    > wieczorem w domu można dokładnie przeczytać i podjąć ostateczną decyzję.

    Ze dwa lata temu w AIG wyglądało to tak, że przy "normalnych" ratach w kwotę
    kredytu wliczona była między innymi opłata przygotowawcza. Przy rezygnacji z
    kredytu bank tą opłatę musiałeś i tak zapłacić. Więc bezkosztowo to się nie
    odbywało. Podejrzewam ż ei teraz tak jest.