  • Date: Tue, 30 Nov 2010 09:38:59 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: utrzymanie prywatnej drogi

    Ave!

    Mam pytanie w sprawie utrzymania prywatnej drogi... Droga należy do
    człowieka, który sprzedawał działki, jest na niej służebność dla 4 działek.

    Jak sobie zeszłej zimy szperałem po przepisach, odniosłem wrażenie, że
    to ten właściciel ma obowiązek utrzymać drogę (nawierzchnia, odśnieżanie
    itepe).

    Wczoraj jednak usłyszałem od "strony trzeciej" teorię, że "chyba to
    użytkownicy mają obowiązek o nią zadbać". Czy coś się ostatnio zmieniło,
    czy może coś przegapiłem?

    Swoją szosą dlaczego ten uparciuch w cholerę nie odda tej drogi gminie??
    Zysku z niej żadnego nie ma, podatek musi płacić a nikt od niego samej
    drogi nigdy nie kupi...