  • 11. Data: 2007-09-25 21:20:03
    Temat: Re: uszkodzona przesyłka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Sep 2007, PlaMa wrote:

    > Znaczy się rozumiem, że poczta zakłada domyślnie, że jeśli nie dopłacisz to
    > mają święte prawo rzucać przesyłkami?

    Czytam sobie czasami pl.rec.foto.cyfrowa
    Z opisów wynika że przy zajmujących się bagażem pasażerskim w liniach
    lotniczych poczta to wzór ostrożności w obchodzeniu się z ładunkiem :>
    Nie narzekaj :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-09-25 22:42:36
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    > ma ŻADNEGO związku z technicznymi własnosciami dysków - i tylko o to
    > mi poszło.

    Ja kupuję w konkretnych sklepach, które znam i mam zaufanie, a określenie
    kupiłem na allegro oznacza najczęściej że ktoś wyszukał najtańszej aukcji i
    zamawia u
    dotychczas nieznanego sprzedawcy. Inaczej nikt nie pisze "kupiłem na
    allegro" lecz podaje
    konkretny sklep lub sprzedającego.

    zbyszek

  • 13. Data: 2007-09-26 07:01:53
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2007 23:20:03 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Czytam sobie czasami pl.rec.foto.cyfrowa
    > Z opisów wynika że przy zajmujących się bagażem pasażerskim w liniach
    > lotniczych poczta to wzór ostrożności w obchodzeniu się z ładunkiem :>

    Właśnie widziałem niedawno jak jakiś optymista do bagażu nadanego oddał
    pudełko kartonowe lekko tylko podklejone taśmą. Znaczy widziałem z samolotu
    już, jak człowiek od bagażu (jeden z tych co to kontrolują, nie z rzucaczy)
    stał na płycie lotniska nad wybebeszonym pudełkiem i się zastanawiał co z
    tym zrobić. Przyszedł drugi, popatrzył, kopnął dwa razy, wzruszył ramionami
    i poszedł. Mam nadzieję że nadawca tego nie widział, bo popsułby mu się
    humor na czas lotu (pudełko z zawartością zostały na płycie) ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry - posiadacz porządnej walizki (która i tak już wygląda
    jak po wojnie)

  • 14. Data: 2007-09-26 08:58:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Sep 2007, zbyszek wrote:

    > kupiłem na allegro oznacza najczęściej że

    To już domniemanie. IMO w żaden sposób nie uprawnia do stawiania
    wprost tezy "nie kupuje się na allegro".
    Tak czy siak - ja kupiłem :)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2007-09-26 20:18:42
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    > To już domniemanie. IMO w żaden sposób nie uprawnia do stawiania
    > wprost tezy "nie kupuje się na allegro".

    To już chyba przesada z używaniem "prawnego" słownictwa do oceny moich
    prywatnych "zeznań", nie składałem ich
    pod przysięgą więc nie ważyłem każdego słowa, jak na przesłuchaniu :)

    Aby nie ciągnąć tej nietematycznej dyskusji, potraktujcie więc proszę moją
    wypowiedź jedynie jako
    kolejną kiepską bajkę dla dorosłych z gatunku sf, która nigdy się nie
    wydarzyła a
    postacie w niej występujące są jedynie fikcją literacką. :)

    Allegro jest wspaniałym miejscem zakupów i niech takim pozostanie
    niezależnie od mojej nieuprawnionej wypowiedzi.

    > Tak czy siak - ja kupiłem :)

    Moje domniemania jak widać były nieuprawnione...życzę aby zakup dobrze się
    spisywał, bo sam wiem ile czasu
    i nerwów pochłania taka awaria!!!.

    Swoją drogą nie każdy ma blisko do sklepów sprzedających po rozsądnych
    cenach i alternatywą do zakupu
    z wysyłką jest samodzielna wyprawa...

    Pozdrawiam

    zbyszek