  • 11. Data: 2006-02-05 16:31:43
    Temat: Re: usterka w tvn a wykorzystanie wizerunku osób bez ich zgody
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Partaczy i oszustów powinni znać wszyscy, więc uważam, że taki ktoś nie
    > powinien mieć nic do gadania w związku ze swoim zas* wizerunkiem.

    lecz sie dziewczyno.

  • 12. Data: 2006-02-05 18:06:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Joanna @gazeta.pl> [###janna3445<tnij.###] napisał:
    > Witam, czy to legalne że tvn pokazuje w programie usterka twarze
    osób i
    > nagrania z ich udziałem dla swoich ??komercyjnych?? celów?? Czy to
    może
    > wszystko jest, tak jak podejrzewam zwykły pic na wodę - fotomontaż,
    a ci
    > kolesie to stażyści?

    ^^^^^^^^

    A nie chodziło o statystów?

    Ad rem, to myślę, że musza mieć zgodę od osób nagranych i w razie
    odmowy zamazują twarz.

  • 13. Data: 2006-02-05 18:15:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    A w innym poście użytkownik "Kaja" napisał:
    > tez prawa się uczyłam i książki prawnicze mam w domu

    Ot, ciekawostka...

  • 14. Data: 2006-02-05 20:35:00
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    > osób i
    > może
    > a ci
    >
    >             ^^^^^^^^
    >
    > A nie chodziło o statystów?
    >
    > Ad rem, to myślę, że musza mieć zgodę od osób nagranych i w razie
    > odmowy zamazują twarz.

    Nie przypuszczam, nie myśle,tylko wiem.Jest tak jak napisał Robert.Po pierwsze
    dostają kase,2 potrzebna jest zgoda pisemna,czasami stosuje sie zgodę nagraną
    na kamere,3 jak sie klient nie zgadza zamazuje się twarz,tak robi sie na
    przykład w programach policyjnych tam raczej nikt chętnie się nie pokazuje.
    Zgody nie stosuje się tylko przy sądach reporterskich,przyjmuje się bowiem,że
    skoro ktoś odpowiada na pytanie tym samym się zgadza,chyba że po nagraniu
    wyrażnie stwierdzi,że sie nie zgadza.Czasami ludzie tak robią po informacji dla
    jakiej stacji mieli przyjemność gadać.

    Pozdrufka.Krzysiek.B

  • 15. Data: 2006-02-05 20:37:22
    Od: "Pietrek102" <P...@g...pl>

    > Partaczy i oszustów powinni znać wszyscy, więc uważam, że taki ktoś nie
    > powinien mieć nic do gadania w związku ze swoim zas* wizerunkiem.

    podobno "też prawa się uczyłaś i też masz książki w domu", wielkie ROTFL ;p

  • 16. Data: 2006-02-05 20:39:10
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    haha widzę że wszyscy zgodnym chórem podłapali trollowanie Pani Kaji ;)

  • 17. Data: 2006-02-05 21:55:19
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 5 Feb 2006 21:39:10 +0100, *Joanna* <news:ds5nej$sam$1@news.interia.pl>
    napisał(a):

    > haha widzę że wszyscy zgodnym chórem podłapali trollowanie Pani Kaji ;)

    To pewnie też partacze i bronią swojego wizerunku partackiego :P

    --
    Kaja

  • 18. Data: 2006-02-05 21:58:02
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 5 Feb 2006 19:15:51 +0100, *Alek*
    <news:ds5f9m$c8i$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Ot, ciekawostka...

    No to fajnie panie od wykopalisk :-)
    Akurat oglądałam prawie wszystkie programy "Usterka" i nawet mieszkam blisko
    TVN-u.

    --
    Kaja

  • 19. Data: 2006-02-05 22:20:25
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    > No to fajnie panie od wykopalisk :-)
    > Akurat oglądałam prawie wszystkie programy "Usterka" i nawet mieszkam
    > blisko
    > TVN-u.

    uwielbiam twoje posty Kaju ;p

  • 20. Data: 2006-02-05 22:28:56
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 5 Feb 2006 22:58:02 +0100, Kaja napisał(a):

    > No to fajnie panie od wykopalisk :-)
    > Akurat oglądałam prawie wszystkie programy "Usterka" i nawet mieszkam blisko
    > TVN-u.
    No ale żeby obiektywnie ocenić Twoją znajomość stanu faktycznego
    musielibyśmy wiedzieć dokładnie: ile % wszystkich wyemitowanych programów
    "Usterka" obejrzałaś oraz czy odległość między miejscem Twojego
    zamieszkania a tefałenem mieści się w przedziale 125-485m czy 512-583m. ;)

    --
    pozdro
    poreba