  • 1. Data: 2006-11-05 22:28:50
    Temat: ustawy w formacie mp3
    Od: "VLAD" <v...@o...pl>

    Witam
    Poszukuję ustaw (głównie dotyczących nieruchomości) nagranych w formacie
    mp3.
    Czy ktoś spotkał się z czymś takim i może podać linka do strony gdzie to
    można znaleźć?

    --
    VLAD

  • 2. Data: 2006-11-05 23:21:26
    Temat: Re: ustawy w formacie mp3
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "VLAD" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mp3.
    > Czy ktoś spotkał się z czymś takim i może podać linka do strony gdzie to

    Są programy, które pozwalają tekst pisany skopiować na dźwięk. Wydaje mi się, że
    najprędzej sam sobie takie pliki zrobisz. A swoja drogą, zdradź tajemnicę, po co
    Ci to? Jedyne, co mi do głowy przychodzi, to niewidomi.

  • 3. Data: 2006-11-06 06:31:10
    Od: "Anka K." <b...@o...pl>

    > A swoja drogą, zdradź tajemnicę, po co Ci to? Jedyne, co mi do głowy
    > przychodzi, to niewidomi.

    Sciaga na egzamin? :-)
    Pozdrawiam, Anka

  • 4. Data: 2006-11-06 07:09:26
    Od: "VLAD" <v...@o...pl>

    A swoja drogą, zdradź tajemnicę, po co Ci to? Jedyne, co mi do głowy
    przychodzi, to niewidomi.

    sporo czasy spędzam w PKSie- gdzie nie zawsze są warunki do czytania - bo
    trzęsie i hałas - a mp3 rozwiązałaby oba problemy

    --
    VLAD

  • 5. Data: 2006-11-06 17:15:28
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    VLAD wrote:
    > sporo czasy spędzam w PKSie- gdzie nie zawsze są warunki do czytania - bo
    > trzęsie i hałas - a mp3 rozwiązałaby oba problemy

    Drogi by się wyprostowały i zrobiłoby się cicho? To ja też poproszę tę
    mp3kę!

    ;-)