  • Data: 2005-03-14 17:17:53
    Temat: ustawa o własności lokali
    Od: "Procka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W umowie z deweloperem w artykule o zarządzaniu nieruchomością wspólną jest
    mowa o ustawie o własności lokali:
    "Począwszy od daty Wydania Lokalu Mieszkalnego, Kupującego będą obciążały
    koszty określone w art. 13 i 14 powołanej ustawy o własności lokali,
    ponoszone w związku z utrzymaniem Lokalu Mieszkalnego i nieruchomości
    wspólnej oraz infrastruktury osiedlowej".

    Prawnik, który przeglądał umowę stwierdził, że ta ustawa została uchylona i
    zastąpiona inną (cyt."chyba o ochronie praw lokatorów), czego niestety nie
    potwierdziło przeprowadzone przeze mnie "śledztwo".

    Z moich skromnych poszukiwań wynika, że ustawa o własności lokali ma się
    całkiem dobrze, nie została uchylona i wydaje mi się wyżej cytowany zapis
    nie powinien budzić zastrzeżeń (chyba).

    Nie mam zbyt dużej wiedzy w tym zakresie, ale wydaje mi się, że ustawa o
    ochronie praw lokatorów nijak się ma do tego, o czym mowa w wyżej cytowanym
    fragmencie umowy.

    Będę wdzięczna za Wasze opinie na ten temat.

    Pozdrawiam,

    Iza