  • 1. Data: 2002-11-19 22:45:22
    Temat: urlop wypoczynkowy po u.macierzyńskim
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    20 XI kończy mi się urlop macierzyński, w związku z tym złożyłam podanie o
    urlop na opiekę - 2 dni i o 31 dni urlopu wypoczynkowego. Dostałam
    następującą odpowiedź; urlop na opiekę - tak (21-22XI), 25 mam stawić się do
    pracy w celu dalszych uzgodnień. Jestem do zwolnienia (bo firma tylko do
    końca przyszłego roku działa) i już nie ma mojego stanowiska. Nie opłaca mi
    się występować o urlop wychowawczy, bo jeśli dostanę wypowiedzenie na uw. to
    tracę okres wypowiedzenia (finansowo) Mam pytania:
    1. Czy muszę się stawić 25 skoro złożyłam podanie o urlop.
    2. Czy jeśli się stawię i dostanę wypowiedzenie ( 3 m-ce) to mogę być
    zwolniona ze świadczenia pracy a jednocześnie na koniec wziąć ekwiwalent za
    urlop a nie wykorzystać go w okresie wypowiedzenia.
    Co mam począć, może jakieś sugestie?
    Z góry dziękuję
    Monika