  • 1. Data: 2003-12-16 13:38:38
    Temat: urlop wychowawczy - likwidacja zakładu pracy - co dalej?
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem obecnie na urlopie wychowawczym. Z tego tytułu pobieram zasiłek wych. I
    mam w związku z tym pytanie: czy prawdą jest ze wypłacanie zasiłku
    wychowawczego, który został przyzany w tym roku do końca rku nijako
    automatycznie zostaje przedłużona do kwietnia, na podstawie dochodów nadal za
    rok 2001?
    I druga kwestia: Moja pracodawczyni najprawdopodobniej w najblizszym czasie
    pódzie na emeryturę. Da mi wymówienie z winy pracodawcy z powody likwidacji
    zakłady pracy. I co dalej? Miałam zamiar przebywać na wychowawczym jeszcze
    przez dwa lata, synek ma dopiero 9 miesięcy. Powiedzmy, że zarejestruję się
    jako bezrobotna. Chciałabym wiedzieć, czy coś z tego "będę miała". Mąż jest
    ubezpieczony, więc ta kwestia odpada. Jestem młoda, więc nie szczególnie
    zalezy mi na latach pracy. I boję się że co miesiąc bęę musiała stanąć z
    synkiem na ręku w dłuuugiej kolejce kaszlących ludzi by podpidsać jakies
    papierki. Tylko po co, bo żaden zasiłek chyba mi już się nie będzie należał?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.