  • 1. Data: 2003-06-23 19:14:39
    Temat: urlop
    Od: Tomasz<m...@g...pl>

    Mam 25 lat.Z zakładem w którym pracuje jestem związany od 9 lat.W
    zakładzie tym przyuczałem sie do zawodu.Ukończyłem Zsz, odbyłem
    służbe wojskowa a po je zakończeniu zaczolem nauke w
    tech,.Ukończyłem ta szkole i zakład twierdzi ze nawet mając
    wykształcenie średie nadal ( aż do skończenia 10 lat pracy) należy mi
    sie tylko 21 dni urlopu.
    Jaki wymiar dni urlopu powinien mi sie należec?21 czy jak podają inne
    żródła/ostatnio przeczytałem artykól w jednej z kobiecych gazet/26
    dni?

    -> http://usenet.pomocprawna.info