  • 1. Data: 2003-06-23 19:23:52
    Temat: Krotkie pytania.
    Od: "Alex" <a...@w...pl>

    Czy sobota to dzien powszedni?
    Jest jakas definicja dnia powszedniego?
    Chodzi mi o informacje na znaku, ktory obowiazuje w dni powszednie
    od 9-18. Czy w sobote obowiazuje czy nie?

    Alex

  • 2. Data: 2003-06-23 20:32:06
    Temat: Odp: Krotkie pytania.
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    > Czy sobota to dzien powszedni?
    > Jest jakas definicja dnia powszedniego?
    > Chodzi mi o informacje na znaku, ktory obowiazuje w dni powszednie
    > od 9-18. Czy w sobote obowiazuje czy nie?

    kiedys byly soboty pracujace(robocze?) i "zwykle", te pracujace to dzien
    powszedni. niestety nie wie wiem, czy dzisiaj istnieje rowniez formalny
    podzial sobot, jak nie , to w takim razie sobota nie jest dniem powszednim.
    pozdro

  • 3. Data: 2003-06-23 23:43:53
    Temat: Re: Krotkie pytania.
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    > Czy sobota to dzien powszedni?
    > Jest jakas definicja dnia powszedniego?
    > Chodzi mi o informacje na znaku, ktory obowiazuje w dni powszednie
    > od 9-18. Czy w sobote obowiazuje czy nie?

    Chyba jest to tak, ze skoro dniami wolnymi sa niedziele i swieta ustawowo
    uznane za takowe, to wszystkie inne dni sa dniami powszednimi.

    Cezar