-
21. Data: 2009-03-09 11:41:16
Temat: Re: upadek sklepu a zakupy na raty
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Osadnik pisze:
> Liwiusz pisze:
>> Osadnik pisze:
>>> zwierz internetowy pisze:
>>>> Upadł sklep komputerowy, sam nie jestem w takiej sytuacji, ale
>>>> ciekawi mnie co z ludźmi którzy kupili sprzęt na raty, komu teraz
>>>> będą je spłacać? A może będą mieli sprzęt za półdarmo?
>>>
>>> Mam pytanie poboczne bo chodzi nam pewnie o ten sam sklep.
>>>
>>> Miałem u nich zostawiony na naprawie gwarancyjnej dysk twardy. Dysk
>>> nie został jeszcze wymieniony i chcą mi go zwrócić. Niby wszystko ok
>>> tylko gdzie w takim razie dochodzić swojej naprawy gwarancyjnej? u
>>> dystrybutora?
>>
>>
>> U podmiotu, który udzielił gwarancji, sprawdź w karcie gwarancyjnej.
>>
>
> jest to serwis upadłego sklepu.
Zatem tylko on jest zobowiązany do naprawy.
Można co prawda prosić o naprawę np. dystrybutora, producenta itp.,
niemniej jednak nie są oni zobowiązani do takiej pomocy.
--
Liwiusz
-
22. Data: 2009-03-09 11:44:30
Temat: Re: upadek sklepu a zakupy na raty
Od: Osadnik <o...@w...pl>
Liwiusz pisze:
> Osadnik pisze:
>> zwierz internetowy pisze:
>>> Upadł sklep komputerowy, sam nie jestem w takiej sytuacji, ale
>>> ciekawi mnie co z ludźmi którzy kupili sprzęt na raty, komu teraz
>>> będą je spłacać? A może będą mieli sprzęt za półdarmo?
>>
>> Mam pytanie poboczne bo chodzi nam pewnie o ten sam sklep.
>>
>> Miałem u nich zostawiony na naprawie gwarancyjnej dysk twardy. Dysk
>> nie został jeszcze wymieniony i chcą mi go zwrócić. Niby wszystko ok
>> tylko gdzie w takim razie dochodzić swojej naprawy gwarancyjnej? u
>> dystrybutora?
>
>
> U podmiotu, który udzielił gwarancji, sprawdź w karcie gwarancyjnej.
>
jest to serwis upadłego sklepu.