  • Data: 2002-03-24 16:41:39
    Temat: umozenie mandatu
    Od: "hocker" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki oto problem i takie pytanko.

    Czy jest szansa na umozenie mandatu drogowego, za szybko jazde??
    Dodam ze jestem osoba uczaca sie, pelnoletnia , pozostajaca na utrzymaniu
    rodzicow, niestety nie pracuje.
    Rodzice sa na zasilku przedemerytalnym.
    Czy moge potywowac swoja prosbe trudna sytuajce materialna?? Fakt faktem nie
    mam z czego zaplacic tego mandatu, czy tez moze jest szansa na zamiane na
    jakies prace spoleczne, czy cos takiego.
    Czy mozna sie ubiegac o umozenie mandatu przeterminowanego??

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.