  • Data: 2005-12-15 22:53:31
    Temat: umowa, zobowiazanie czy cos innego?
    Od: "Sadu" <sadu_DELETE_@_DELETE_ekontra.com> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Prowadze portal z recenzjami roznych produktow. Recenzje pisza rozni
    rekaktorzy rozproszeni po calej polsce. Produkty dostaja poczta od sklepu,
    po czym je testuja i odsylaja. Czy ja jako wlasciel portalu(bez dzialalnosci
    gos.) lub sklep moze podpisac jakas umowe/zobowiazanie, ktore bedzie
    kontrolowalo wspolprace z redaktorami ? Wartosc sprzetu czasami moze
    przekraczac duze sumy i nie chce sie spotkac z przypadkiem nie odeslania
    produktu.

    Jezeli mam ze sklepem i redaktorami jedynie umowe slowna, to czy moga mnie
    pociagnac do odpowiedzialnosci za niekompetencje(czytaj nie odeslanie
    sprzetu) redaktora?

    Ostatnie pytanko... czy moge ze sklepem podpisac "cos" ze nie odpowiadam za
    redaktorow i w sumie wysylaja sprzet na swoja odpowiedzialnosc...

    pozdrawiam i z gory dzieki