  • 1. Data: 2006-08-18 17:50:39
    Temat: umowa zlecenia - zapłata
    Od: m...@g...com

    Witam,
    przez miesiąc byłąm zatrudniona na umowę zlecenia, jednak
    otrzymałąm tylko część z wynagrodzenia jakie przewiduje ww umowa.
    nie jest w niej określony termin płatności.były pracodawca ciągle
    przesuwa termin zapłaty. po zakończeniu trwania umowy zmienił się
    prezes zarządu spółki zatrudniającej mnie a także część
    zarządu. mam pytanie: czy określony jest w przepisach czas
    oczekiwania na wypłatę wynagrodzenia z tytułu umowy zlecenie oraz
    czy mogę dochodzić swoich praw drogą sądową, a jeśli tak - to kto
    byłby pozwanym - prezes czy spółka. dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2006-08-18 19:39:04
    Temat: Re: umowa zlecenia - zapłata
    Od: "drill" <a...@b...cc>

    > czy mogę dochodzić swoich praw drogą sądową,

    tak

    > kto byłby pozwanym

    zleceniodawca

    pzdr