  • Data: 2007-11-13 17:36:32
    Temat: umowa z dostawca interrnetu
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    śmieszna sprawa

    Postanowiłem zmienić pakiet, i z 256 kbit/s przesiadłem się na 1 mbit/s
    z tym, że podnieśli transfer domnie a odemnie obniżyli do 15 kb, tak że nie da
    się korzystać z usług które wymieniają na stronce: wideokonferencje itp. a w
    aneksie brak o tym słowa. Brak też jest jakiejkolwiek wzmianki o tym na stronie
    dostawcy. Przy podpisywaniu aneksu nie informował mnie o tym.

    Czy mogę w rozmowach z firmą trzymać się wersji ze cennik na stronce stanowi
    ofertę, (bo tak maja w pewnym miejscu napisane) i czy określenie transfer jest
    gdzieś uregulowane ( transfer 1mbit/s działa w 2 strony jeżeli nie ma
    określenia ze upload jest niższy) ?

    Odnośnie tej oferty - wiem, że jeżeli są wątpliwości to cenników się nie zalicza
    w jej poczet. Ale co jeśli jest urzyte sformółowanie "stworzyliśmy bogatą ofertę
    pakietów" i są one wypisane wraz z cenami i "transferem".

    prosze o pomysły i ew. linki

    pozdrawiam