  • Data: 2007-02-17 20:04:31
    Temat: umowa z TPSA, wygasa po 30 dniach braku rejestracji ???
    Od: "smbsone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam! zawarlem z TPSA umowe na NEOSTRADĘ.w umowie w jednym punkcie
    zapisane jest ze trzeba ją zarejestrować do 30 dni po zawarciu umowy.
    od tego momentu umowa jest ważna i naliczane są opłaty.

    zarejestrowalem ją po 34 dniach. w sumie tylko dlatego ze z innym
    operatorem mi sie nie udalo. i teraz pytanie -czy umowa
    jest wazna skoro - w jednym z punktow napisane jest ze jezeli nie
    dokona sie rejestracji do 30 dni, to automatycznie umowa taka wygasa

    cytuje punkt z umowy"

    "5.Świadczenie Usługi przez TP rozpoczyna się z dniem dokonania przez
    Abonenta procesu Rejestracji usługi i pod warunkiem instnienia
    możliwości technicznych do przeprowadzenia Rejestracji. Warunkiem
    rozpoczęcia korzystania z usługi przez Abonenta/
    jest przeprowadzenie Rejestracji w terminie 30 dni od daty podpisania
    Umowy

    6. Jeżeli Abonent nie dokona Rejestracji Usługi w terminie, o który
    mowa w ustępie 5, Umowa wygasa. Skorzystanie z Usługi wymaga ponownego
    złożenia zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w Dziale III
    Regulaminu"

    czy ktos moze mi to zinterpretować ? czy umowa jest ważna czy NIE ? :)

    pozdr Adam