  • Data: 2005-05-23 09:40:10
    Temat: umowa z TPSA na usługe internet- czy moge rozwiązac
    Od: "..::Friend::.." <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie, ponieważ od marca wzrosł VAT więc i cena usługi na internet a ja nie
    zostałem o tym poinformowany na 30dni przed podwyzką(tak jest w regulamienie umowy
    ktorą podpisywałem rok temu) cytuję:
    "O zmianach Regulaminu i Cennika oraz terminach ich wypowiedzenia TP informuje
    Klienta
    z wyprzedzeniem jednego okresu rozliczeniowego."

    W regulaminie nie ma nic na temat co się stanie jezeli takiej informacji nie
    otrzymam,
    jest tylko paragraf ze w sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu
    cywilnego.

    Wiem ze na tej podstawie mogę domagać się zwrotu VATu od TPSA ale
    czy mogę rowniez rozwiązać umowę bezzwłocznie (ze skutkiem natychmiastowym) ?

    Mam Neostradę 128, umowa terminowa na 12miesięcy.

    pozdrawiam
    Mirek