  • Data: 2006-05-15 22:15:37
    Temat: umowa użyczenia a współwłasność lokalu
    Od: "Agnieszka" <@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów i proszę o pomoc.
    Znalazłam się w następującej sytuacji. Od 5 lat prowadze hurtownię w budynku
    należącym do moich rodziców. Wszystko było pięknie dopóki moi rodzice żyli w
    zgodzie. Ponieważ ewidentnie wina rozpadu małżeństwa jest po stronie ojca ja
    opowiedziałam się po stronie mamy. I od tej chwili ojciec mi zyć nie daje, a
    dziś pojechałam do pracy a tam na drzwiach kłódki i łańcuchy i nie mogę
    wejść do lokalu. Mam umowę użyczenia podpisaną przez mamę w swoim i ojca
    imieniu sprzed 5 lat. Ojciec każe mi się wynosić z lokalu albo z
    conajmniej połowy lokalu, z tym że sprawy rozwodowej i podziału majątku
    jeszcze nie było, więc nie ma chyba rozgraniczenia że 50 % jest ojca a 50%
    matki. Co robić? Ojciec twierdzi, że On tej umowy użyczenia nie podpisywał
    więc nie jest ona ważna. Ja w tym lokalu mam swój towar, wyposażenie,
    papiery....Nie wspominam, że hurtownia jest nieczynna i ponoszę z tego
    tytułu straty. Poradźcie proszę...

    Pozdrawiam
    Agnieszka