  • Data: 2007-11-12 12:36:45
    Temat: umowa ustna na wykonanie pracy i kwota brutto czy netto
    Od: Yes <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Umawiam się z elektrykiem na położenie instalacji. Pytam się o cenę a on
    mówi 1600PLN. Ok, ja się godzę. On kończy i pyta czy chcę fakturę. Ja na
    to że nie potrzebuję ale czy będzie wtedy taniej?, a on na to że nie, bo
    jak on podaje ceny to podaje je netto!!!. I tu zagwostka? Czy mi się
    czasem kiedyś nie obiło o uszy, że jeżeli nie wskazano inaczej to podana
    cena jest ceną brutto? (jakieś odniesienia do prawa?)

    pozdrawiam

    yes